Nowe zasady kwalifikacji na wybrane stanowiska służbowe w Policji
Komendant
Główny Policji zatwierdził i wprowadził do stosowania nowe zasady
„Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań
kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji”, które
zaczęły obowiązywać od dnia 14 listopada 2011 roku.
Najważniejsze zmiany dotyczą:
-
obowiązku publikacji ogłoszenia przez powstaniem lub niezwłocznie po powstaniu wakatu na wybrane stanowisko służbowe;
-
określenia w ogłoszeniu w wymaganiach dodatkowych – co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”
-
oceny doświadczenia zawodowego i przyznania dodatkowych 2 punktów za spełnienie wymogu posiadania co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
Zasady postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska 1.75 Mb